Brev:
Spise om natten - 3 mdr.
18. september 2013
Alder:
3 mdr.
Spise om natten - 3 mdr.
Hej Helen
Har et lille hurtig spørgsmål omkring lillebror spisetid om natten, som jeg syntes svinger utrolig meget. Han er nu 16 uger og en stor basse på 8,4 kg og 66,5 cm.
Han spiser ca 150 ml pr måltid på nær om natten, hvor han får en flaske med 180 ml.
Jeg skriver lige spiserutiner, så du har en fornemmelse:
Vågner ml 6-7, og er ikke sulten. Får en flaske kl ca 7.30
Får en flaske på følgende tidspunkter:
Ml 10-11
Ml 13-14
Ml 16-17
Den sidste får han lige inden han puttes kl ca 18.45
Om natten vågner han nogle gange til midnat, andre gange har den været helt hen omkring 4/5 stykker.
Som du kan hører, er nat måltidet meget svingende. Mit spørgsmål er, om jeg burde kæmpe for et fast tidspunkt (give and take), eller om jeg bare skal give ham når han vågner??
Med venlig hilsen
Sigrids mor :)